Efektívne riešenie pre oslovenie existujúcich a nových zákazníkov. Spolu so službami direct
mailing a e-marketing umožňuje oslovenie cieľovej skupiny respondentov z oblastí B2B
a B2C podľa potrieb zadávateľa. Získavanie nových obchodných kontaktov, udržiavanie
zákazníkov, prieskum trhu, dohadovanie obchodných stretnutí, aktualizácie databáz. To
sú silné nástroje telemarketingu, vďaka ktorým maximalizujete efektivitu komunikácie s
partnermi a zákazníkmi.
|
Aktívny telemarketing – odchádzajúce hovory (Outbound):
- dohodnutie stretnutí Vašim obchodným zástupcom
- predaj služieb a tovaru cez telefón - aktualizácia klientských databáz - telefonické oznámenia - prieskum trhu a verejnej mienky - podpora predaja - kontrola doručenia tlače - vymáhanie pohľadávok Pasívny telemarketing – prichádzajúce hovory (Inbound):
- Informačné linky 24 hod. o výrobkoch a službách,
vrátane obsluhy liniek - zákaznícky servis, help desk - príjem a spracovanie objednávok, súťaží - koordinačné centrum pre obchodníkov |